E-pasts ir kļuvis par neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu. E-pastu izmantojam arī saziņā ar ģimeni, draugiem un kolēģiem. Tajā varam saņemt jaunāko informāciju par iecienītākajiem zīmoliem, apjomīgām brīvdienu izpārdošanām, īpašiem atvaļinājumu ceļojumu piedāvājumiem, kā arī jauniem un aktuāliem produktiem. Jau vairākus gadus kopīgi ar reklāmdevējiem mēs strādājam pie tā, lai pilnveidotu viņu e-pasta mārketinga stratēģijas, un meklējam veidus, kā lietotājiem nodrošināt atbilstošus piedāvājumus, izmantojot Gmail reklāmas[1]. Sākot ar šodienu, šīs Gmail reklāmas ir pieejamas visios AdWords kontos.  







Bagātīgi un interaktīvi reklāmu formāti   

Pēc Gmail reklāmu izstrādes mēs testējām dažādus formātus, lai noskaidrotu, kuri no tiem lietotājiem šķiet vissaistošākie. Daži no veiktajiem uzlabojumiem: mēs noņēmām no Gmail standarta teksta reklāmas, rādījām mazāk reklāmu un nodrošinājām augstākas kvalitātes reklāmas, kas bija vairāk pielāgotas iesūtnes lietošanai.

Šodien mēs paziņojam, ka reklāmdevēji var pārvaldīt Gmail reklāmas tieši programmā AdWords. Lai to paveiktu, ir jāizveido reklāmas tīkla kampaņa un sadaļā Reklāmu galerija jāizveido Gmail reklāmu. Reklāmai ir divas svarīgas daļas, kas norādītas tālāk:

 ●  Sakļauta reklāma, kas sākotnēji tiek rādīta lietotājam un ir pieskaņota Gmail iesūtnes izskatam un lietošanas veidam. Lietotāji var noklikšķināt uz šīs reklāmas, lai to izvērstu un skatītu detalizētu informāciju.

 ●  Izvērsta reklāmu vienība, kas tiek aktivizēta tad, kad tiek uzklikšķināts uz sakļautās reklāmas. Šī reklāma tiek rādīta pa visu lapu, un tās saturs un vizuālie elementi padara to līdzīgu galvenajai lapai. Kad lietotāji noklikšķina uz reklāmas, lai to izvērstu, visi turpmākie klikšķi uz jūsu satura ir bez maksas, pat ja klikšķis tiek veikts, lai reklāmu saglabātu iesūtnē vai pārsūtītu citām personām.
  

Lai izveidotu izvēršamo reklāmu vienību, reklāmdevēji var izvēlēties kādu no vairākām pielāgojamām Gmail reklāmu veidnēm. Tajās var būt ietverts viens attēls, izcelta reklāma, kurai ir pievienots attēls, apraksts un poga aicinājumam uz darbību, vai produktu pārskats.



Izmantojot pielāgotu HTML formātu, Tev ir pieejamas plašas konfigurācijas iespējas, kur Tu vari izstrādāt bagātīgākas reklāmas, pievienojot tām videoklipus, veidlapas, tālruņa numurus, kā arī vairākas saites un aicinājumus uz darbību.  

Gmail Ads GIF 8.31.15.gif
Izvēršamu reklāmu vienību piemēri    

Piesaisti mērķauditoriju, izmantojot detalizētāku reklāmu mērķauditorijas atlasi   

Vari izmantot lielāko daļu jau zināmo reklāmu mērķauditorijas atlases opciju, piemēram, atslēgvārdus, interešu mērķauditorijas, demogrāfiskos datus un tēmas. Piemēram, reklāmdevējs, kas tirgo sporta apģērbu, var izvēlēties tādas saistītas tēmas kā “Fitness” un “Sporta preces” vai arī piesaistīt interešu mērķauditoriju, izmantojot kategoriju “Fitnesa un veselīga dzīvesveida cienītāji” vai “Skriešanas cienītāji”.

Uzņēmums “Marriott International” jau izmanto Gmail reklāmas, lai piesaistītu lietotājus, kuri meklē izdevīgus piedāvājumus:

“Mēs reklamējamies pakalpojumā Gmail, kas sekmē zīmola “Renaissance Hotels” atpazīstamību. Lielākām reklāmu vienībām varam pievienot videoklipus un attēlus, kuros ir raksturota “Renaissance Hotels” pieredze un mūsu apņemšanās palīdzēt viesiem savā galamērķī atklāt kaut ko jaunu. Mēs izstrādājām bagātīgus vizuālos elementus, ko pievienot reklāmām. Tādējādi mēs sasniedzām izcilus lietotāju piesaistes rādītājus — vietnē RenHotels.com tika pavadīts par 25% ilgāks laiks un par 18% palielinājās lapu skatījumi vienas vizītes laikā. Šī vienība nodrošināja arvien lielāku zīmola “Renaissance Hotels” atpazīstamību. Gmail reklāmas tagad izmantojam arī citiem uzņēmumam “Marriott International” piederošiem starptautisko viesnīcu zīmoliem, tostarp mūsu viesnīcu tīkla zīmolam “Autograph Collection Hotels”, kura reklāmu rādīšana tiks sākta jau tuvākajā laikā.” 
-  Eimija Šērmane (Amy Sherman), digitālā mārketinga vecākā vadītāja   

Ļauj lietotājiem izvēlēties viņiem piemērotākās reklāmas   

Gmail reklāmas tiek nepārtraukti pilnveidotas. Tagad mēs varam sniegt lietotājiem aktīvas izvēles iespējas, lai viņiem tiktu rādīti piemērotākie reklāmu veidi. Līdzīgi kā citām Google reklāmām, lietotāji var pārvaldīt reklāmu iestatījumus, noņemot nevēlamas noteiktu reklāmdevēju reklāmas. Viņi var arī pilnībā atteikties no interešu reklāmu rādīšanas.

Plašāku informāciju un norādījumus par pirmās Gmail reklāmas izveidi skaties mūsu palīdzības centrā vai zemāk esošo video no Google Baltijas komandas angļu valodā.




[1] Gmail reklāmas netiek rādītas pakalpojumā Gmail for Work, kas ir ietverts komplektā Google Apps for Work.