AdWords iesācējiem: trešā daļa
2011. gada 13. jūl.
Mūsu trešajā šīs sērijas daļā iesācējiem un AdWords pamatu atkārtojošiem reklāmdevējiem, mēs aplūkosim, ko būtu svarīgi ņemt vērā, domājot par reklāmas mērķauditorijas atlasi.
Izvēloties piemērotu valodu un atlasot mērķauditoriju pēc atrašanas vietas, kampaņas līmenī tu veicināsi tavu reklāmu attēlošanu klientiem, kuri ir svarīgi tavam biznesam. Tamdēļ mēs vēlamies piedāvāt padomus, kas varētu uzlabot tava konta efektivitāti.
Pievienoja: Viktorija Gromova
Inside AdWords Latvia komanda
Izvēloties piemērotu valodu un atlasot mērķauditoriju pēc atrašanas vietas, kampaņas līmenī tu veicināsi tavu reklāmu attēlošanu klientiem, kuri ir svarīgi tavam biznesam. Tamdēļ mēs vēlamies piedāvāt padomus, kas varētu uzlabot tava konta efektivitāti.
- Mēs iesakām koncentrēties uz vienu valodu katrai reklāmas kampaņai, kura ir atšķirīga no angļu valodas, kā arī uz angļu valodu. Piemēram, uz latviešu valodu, ja reklāmas teksts ir latviski, un uz angļu valodu, jo tā ir standarta pārlukprogrammas iestatījumu valoda un cilvēki biežāk meklē ar google.com palīdzību, nevis ar lokalizēto versiju (piemēram, google.lv).
- Vienmēr seko līdzi savai mērķauditorijas atlasei pēc atrašanas vietas. Tas ir ārkārtīgi svarīgi, ja tavs uzņēmums meklē vietējos klientus kādā konkrētajā reģionā.
- Tu vari atlasīt tikai tev piemērotās teritorijas, kurās tu vēlies izrādīt tavas reklāmas
- Tev ir iespēja orientēt tavas reklāmas uz visu pasauli kā arī uz noteiktu valsti/pilsētu
- Tu vari atlasīt, piemēram, latviski runājošus cilvēkus Lielbritānijā
- Tev ir iespēja pievienot teritoriju mērķauditorijas atlasei tavās izvēlētās robežās (lokālais bizness)
Pievienoja: Viktorija Gromova
Inside AdWords Latvia komanda