AdWords iesācējiem: piektā daļa
2011. gada 11. aug.
Mūsu sērijas, kas paredzēta iesācējiem vai reklāmdevējiem, kam vienkārši nepieciešams atkārtot AdWords pamatus, piektajā daļā mēs apspriedīsim, kā reklāmas rangs un kvalitātes rādītājs darbojas meklēšanas tīklā.
Kā reklāmas tiek pozicionētas starp citām sponsorētajā saitēm un ko reklāmdevēji var darīt, lai uzlabotu reklāmas rangu — tie ir jautājumi, ko daudzi no jums sev uzdod. Atslēgvārdu kampaņas reklāmai meklēšanas rezultātu lapā vērtējumu piešķir, balstoties uz atbilstošā atslēgvārda maksimālo maksu par klikšķi (MPK) un kvalitātes rādītāju. Kvalitātes rādītājs tiek noteikts, balstoties uz jaunākajiem attiecīgā atslēgvārda un jūsu reklāmas veiktspējas datiem, uz to, cik lielā mērā tie atbilst attiecīgajam meklēšanas vaicājumam, un citiem atbilstošiem faktoriem.
Reklāmas rangs = MPK cena × kvalitātes rādītājs
Ja tu vēlies iegūtu labāko iespējamo reklāmas rangu un tādējādi augstāku pozīciju, ir svarīgi ievērot tālāk norādīto.
Ceru, ka šie padomi būs tev noderīgi, reklamējoties pakalpojumā AdWords. Neaizmirsti apmeklēt AdWords rokasgrāmatu iesācējiem AdWords palīdzības centrā, lai saņemtu plašāku informāciju un norādījumus, un noskatīties šīs bezmaksas mācības no AdWords mācībām tiešsaistē, lai uzzinātu vēl vairāk par reklāmas rangu. Nepalaid arī garām nākamo emuāra ziņu šajā sērijā iesācējiem.
Autore: Kristīne Sarsteda (Kristin Sarstedt)
Inside AdWords komanda
Kā reklāmas tiek pozicionētas starp citām sponsorētajā saitēm un ko reklāmdevēji var darīt, lai uzlabotu reklāmas rangu — tie ir jautājumi, ko daudzi no jums sev uzdod. Atslēgvārdu kampaņas reklāmai meklēšanas rezultātu lapā vērtējumu piešķir, balstoties uz atbilstošā atslēgvārda maksimālo maksu par klikšķi (MPK) un kvalitātes rādītāju. Kvalitātes rādītājs tiek noteikts, balstoties uz jaunākajiem attiecīgā atslēgvārda un jūsu reklāmas veiktspējas datiem, uz to, cik lielā mērā tie atbilst attiecīgajam meklēšanas vaicājumam, un citiem atbilstošiem faktoriem.
Reklāmas rangs = MPK cena × kvalitātes rādītājs
Ja tu vēlies iegūtu labāko iespējamo reklāmas rangu un tādējādi augstāku pozīciju, ir svarīgi ievērot tālāk norādīto.
- Izmanto atbilstošus atslēgvārdus un reklāmas tekstu, spēcīgu VKS Google tīklā un augstu MPK cenu. To var panākt, nodrošinot, ka atslēgvārdi, galvenā lapa un reklāmas teksts ir saistīti.
- Pārliecinies, ka tava tīmekļa vietne kvalitātes ziņā atbilst mūsu galveno lapu vadlīnijām.
- Google ir ļoti svarīgi nodrošināt mūsu lietotājiem atbilstošu informāciju un pozitīvu lietotāja pieredzi, tāpēc mums ir kvalitātes rādītājs. Tādēļ kvalitātes rādītājam ir jābūt augstam, pirms reklāma var tikt ranžēta augstā pozīcijā.
- Sponsorētās saites un dabiskās meklēšanas rezultāti darbojas neatkarīgi viens no otra. Ja vēlies palīdzēt MPO (Meklēšanas programmas optimizācija jeb Search Engine Optimization), vari izmantot tīmekļa pārziņa vadlīnijas, lai saņemtu plašākus norādījumus.
Ceru, ka šie padomi būs tev noderīgi, reklamējoties pakalpojumā AdWords. Neaizmirsti apmeklēt AdWords rokasgrāmatu iesācējiem AdWords palīdzības centrā, lai saņemtu plašāku informāciju un norādījumus, un noskatīties šīs bezmaksas mācības no AdWords mācībām tiešsaistē, lai uzzinātu vēl vairāk par reklāmas rangu. Nepalaid arī garām nākamo emuāra ziņu šajā sērijā iesācējiem.
Autore: Kristīne Sarsteda (Kristin Sarstedt)
Inside AdWords komanda