Sekojot Google mērķim sniegt informāciju lietotājiem viņu valodā, DoubleClick reklāmu plānotāja komanda ir pievienojusi 19 jaunas valodas, kurās tagad pieejams rīka interfeiss. Šobrīd DoubleClick reklāmu plānotājs pieejams 35 valodās, kas nodrošina 90%+ interneta lietotāju pārklājuma atbalstu. Taču nedomājam apstāties. Mūsu mērķis ir nodrošināt 98% interneta lietotāju pārklājuma atbalstu vairāk kā 40 valodās. Izmēģini Reklāmu plānotāju savā valodā.

Jaunās valodas: LATVIEŠU
kā arī arābu, bulgāru, horvātu, čehu, dāņu, igauņu, somu, grieķu, ebreju, ungāru, lietuviešu, norvēģu, rumāņu, serbu, slovāku, slovēņu, zviedru, ukraiņu.

Pievienoja: Laura Krasovska
Inside AdWords Latvia komanda