Pētījumi rāda, ka meklēšanas reklāmas sniedz 89% papildu apmeklētāju plūsmu
2011. gada 28. nov.
Reklamētāji bieži jautā, vai meklēšanas reklāmas “apēd” organisko apmeklētāju plūsmu. Ja meklēšanas reklāmas tiek apturētas, vai pieaugtu klikšķu skaits uz organiskajiem rezultātiem, tādejādi kompensējot apmeklētāju plūsmu no reklāmām? Google statistiķi veica vairāk nekā 400 pētījumus par apturētiem kontiem, lai atbildētu uz šo jautājumu.
Tā sauktajos “meklēšanas reklāmu apturēšanas pētījumos”, pētnieku grupa mērīja organisko klikšķu apjomu, kad meklēšanas reklāmas bija apturētas. Viņi izveidoja statistikas modeli, lai paredzētu klikšķu apjomu esošajam reklāmu tēriņu līmenim. Šis modelis izveido aprēķinus par papildu apmeklētāju plūsmu, kas nāk no meklēšanas reklāmām, vai, citiem vārdiem sakot, parāda procentuāli tos maksas klikšķus, kuri netiek kompensēti ar organiskajiem klikšķiem, kad meklēšanas reklāmas ir apturētas.
Vidēji, papildu reklāmu klikšķi (incremental ad clicks) procentuāli, apkopojot vertikāles, sastāda 89%. Tas nozīmē, ka veseli 89% no meklēšanas reklāmu veidotas apmeklētāju plūsmas netiek kompensēti ar organiskajiem klikšķiem, kad meklēšanas reklāmas tiek apturētas. Šis skaitlis bija konsekventi augsts visās vertikālēs. Analīze tika veikta, balstoties uz pētījumiem par 446 reklamētāju kontiem, laika posmā no 2010.gada oktobra līdz 2011.gada martam. Pētījuma pilnā versija pieejama research.google.com, un tas ir apkopots īsā video:
Pievienoja: Didzis Vilcans
Inside AdWords Latvia komanda
Tā sauktajos “meklēšanas reklāmu apturēšanas pētījumos”, pētnieku grupa mērīja organisko klikšķu apjomu, kad meklēšanas reklāmas bija apturētas. Viņi izveidoja statistikas modeli, lai paredzētu klikšķu apjomu esošajam reklāmu tēriņu līmenim. Šis modelis izveido aprēķinus par papildu apmeklētāju plūsmu, kas nāk no meklēšanas reklāmām, vai, citiem vārdiem sakot, parāda procentuāli tos maksas klikšķus, kuri netiek kompensēti ar organiskajiem klikšķiem, kad meklēšanas reklāmas ir apturētas.
Vidēji, papildu reklāmu klikšķi (incremental ad clicks) procentuāli, apkopojot vertikāles, sastāda 89%. Tas nozīmē, ka veseli 89% no meklēšanas reklāmu veidotas apmeklētāju plūsmas netiek kompensēti ar organiskajiem klikšķiem, kad meklēšanas reklāmas tiek apturētas. Šis skaitlis bija konsekventi augsts visās vertikālēs. Analīze tika veikta, balstoties uz pētījumiem par 446 reklamētāju kontiem, laika posmā no 2010.gada oktobra līdz 2011.gada martam. Pētījuma pilnā versija pieejama research.google.com, un tas ir apkopots īsā video:
Inside AdWords Latvia komanda