Nesen mūsu emuāra rakstā “Viegla un ātra Google AdWords attēlu reklāmu izveide bez maksas” stāstījām par reklāmas tīklu un to, kā attēla reklāmu veidotājs var palīdzēt sekmīgi reklamēties šajā tīklā. Šodienas ziņojumā, kas šajā sērijā ir piektais, ir aprakstīts vēl viens rīks, kas palīdzēs reklamēties reklāmas tīklā, — tas ir izvietojumu rīks.

Ņem vērā, ka nākamajā ziņojumā pastāstīsim par kādu papildu rīku — kontekstuālās mērķauditorijas atlases rīku —, kas ir ideāli piemērots reklāmdevējiem, kuri mērķauditoriju reklāmas tīklā vēlas atlasīt pēc konteksta.

Izvietojumu rīks

Par rīku
Šo rīku ieteicams izmantot, ja veido reklāmas tīklam paredzētu, pārvaldītu izvietojumu kampaņu, jo šādi var ietaupīt daudz laika un atrast savai kampaņai visatbilstošākās vietnes.

Rīka priekšrocības
Noklikšķini uz kāda no saviem vērtīgajiem atslēgvārdiem un skaties to vietņu sarakstu, ko mūsu sistēma ir noteikusi kā šim atslēgvārdam atbilstošas. Vari gūt izpratni par to, kāda veida reklāmas tiek izmantotas katrā izvietojumā, kā arī to seansu daudzumu un aptuvenās izmaksas dienā.



Rīka izmantošana
Šim rīkam vari piekļūt sava Google AdWords konta nolaižamajā izvēlnē Rīki un analīze. Vai vari izmantot virs iezvietojuma tabulas pieejamo šī rīka izmēģināšanas opciju, kampaņā pievienojot izvietojumus (vispirms jānoklikšķina uz pogas Pievienot izvietojumus). Detalizētu aprakstu par šī rīka izmantošanu skaties rakstā "Kā izmantot izvietojumu rīku?"

Uzzini vairāk par šo rīku palīdzības centra sadaļā "Reklāmu izvietojumi tīmekļa vietnēs"


Pievienoja: Viktorija Gromova
Inside AdWords Latvia komanda