Reklāmas ranga formulas uzlabošana, lai rādītu piemērotākus reklāmu paplašinājumus un formātus
2013. gada 23. okt.
Kad lietotāji Google tīklā izpēta un iegādājas lietas, viņi vēlas saņemt tikai vispiemērotākos un noderīgākos rezultātus. Šajā gadījumā noder reklāmu paplašinājumi, jo tie potenciālajiem klientiem sniedz plašāku informāciju un papildu veidus, kā rīkoties. Piemēram, viņi var zvanīt uz tava uzņēmuma telefonnumuru, skatīt tava uzņēmuma atrašanās vietu kartē vai izvēlēties vēl piemērotāku galveno lapu, kuru tu reklamē, izmantojot vietņu saites. Reklāmu paplašinājumi parasti uzlabo vidējo klikšķu skaitu un kopējo kampaņas veiktspēju, jo tie paaugstina reklāmu lietderību.
No šodienas tiek ieviesti AdWords izsoles uzlabojumi, kas ļaus konsekventāk rādīt piemērotus reklāmu paplašinājumus un formātus.
Reklāmas ranga uzlabojumi
Mūsu reklāmu kārtošanas sistēma meklēšanas rezultātu lapās izmanto aprēķinu, ko dēvē par reklāmas rangu. Iepriekš reklāmas rangs tika aprēķināts, izmantojot maks. MPK cenu un tavu kvalitātes rādītāju. Ieviešot šo atjauninājumu, reklāmas rangs ņems vērā arī trešo komponentu - paredzamo tavas reklāmas paplašinājumu un formātu ietekmi. Turklāt ir palielināta arī reklāmas ranga nozīme, nosakot reklāmu piemērotību rādīšanai ar paplašinājumiem un formātiem.
Tālāk ir sniegta detalizētāka informācija un norādes par šīm izmaiņām.
Ieteikumi par paplašinājumu izmantošanu
Paplašinājumi palielina reklāmas lietderību un var uzlabot kampaņas veiktspēju. Tāpēc ir jāpievieno tādi paplašinājumi, kas ir saistīti ar tavu uzņēmējdarbības veidu un kampaņas mērķiem. Šie reklāmas ranga uzlabojumi ļaus mūsu sistēmai vēl labāk automātiski rādīt paplašinājumus kontekstā, kurā tie varētu sniegt vislielāko labumu.
Piemēram, iedomājies, ka kāda persona pilsētas centrā mobilajā ierīcē meklē frāzi “automašīnas remonts”. Šajā piemērā lietotājs visticamāk varētu noklikšķināt uz tavas reklāmas, lai zvanītu uz tālruņa numuru, vai pieskarties saitei, lai saņemtu norādījumus, kā nokļūt tavā servisā. Līdz ar to mēs tavā mobilās meklēšanas reklāmā varētu rādīt zvana un atrašanās vietas paplašinājumu kombināciju.
Savukārt tagad iedomājies, ka kāda persona piepilsētā savā klēpjdatorā meklē frāzi “automašīnas remonts”. Pieņemsim, ka tava reklāma šajā izsolē ir 3. pozīcijā virs dabiskajiem rezultātiem. Mēs varam rādīt tavu pārdevēja vērtējumu un vietņu saites, jo tā ir paplašinājumu kombinācija ar vislabāko veiktspēju un noderību, kādu varētu rādīt ar tavu reklāmu šajā konkrētajā izsolē un reklāmas pozīcijā.
Mēs vienmēr meklējam veidus, kā reklāmas padarīt piemērotākas lietotāja nodomiem un kontekstam. Pēc pārbaudēm vairāku mēnešu garumā mēs esam pārliecināti, ka šīs reklāmas ranga izmaiņas palīdzēs sasniegt šo mērķi, konsekventāk rādot lietotājiem vislietderīgāko paplašinājumu un formātu kombināciju.
Pievienoja: Laura Krasovska
Inside AdWords Latvia komanda
Saņem jaunumus savā epastā
Pieraksties RSS barotnei
No šodienas tiek ieviesti AdWords izsoles uzlabojumi, kas ļaus konsekventāk rādīt piemērotus reklāmu paplašinājumus un formātus.
Reklāmas ranga uzlabojumi
Mūsu reklāmu kārtošanas sistēma meklēšanas rezultātu lapās izmanto aprēķinu, ko dēvē par reklāmas rangu. Iepriekš reklāmas rangs tika aprēķināts, izmantojot maks. MPK cenu un tavu kvalitātes rādītāju. Ieviešot šo atjauninājumu, reklāmas rangs ņems vērā arī trešo komponentu - paredzamo tavas reklāmas paplašinājumu un formātu ietekmi. Turklāt ir palielināta arī reklāmas ranga nozīme, nosakot reklāmu piemērotību rādīšanai ar paplašinājumiem un formātiem.
Tālāk ir sniegta detalizētāka informācija un norādes par šīm izmaiņām.
- Reklāmu paplašinājumi un formāti tagad var ietekmēt tavas reklāmas pozīciju meklēšanas rezultātu lapā. Ja divām konkurējošām reklāmām ir noteikta vienāda cena un tām ir vienāda kvalitāte, reklāma ar augstāku paredzamo paplašinājumu ietekmi parasti tiks rādīta augstākā pozīcijā.
- Tā kā reklāmas rangam tagad ir daudz lielāka nozīme, nosakot reklāmas piemērotību rādīšanai ar paplašinājumiem un formātiem, iespējams, tev ir jāpalielina kvalitātes rādītājs un cena vai abi, lai varētu rādīt paplašinājumus un formātus.
- Katrā izsolē no piemērotajām kombinācijām parasti tiek rādīta tā paplašinājumu un formātu kombinācija, kurai ir visaugstākā veiktspēja un lietderība. Tāpēc nav nozīmes censties uzminēt, kuri paplašinājumi visvairāk palīdzēs uzlabot vidējo klikšķu skaitu.
- Iespējams, savā kontā redzēsi zemāku vai augstāku vidējo MPK. Zemāka MPK var tikt rādīta, ja tavi paplašinājumi un formāti ir ļoti piemēroti un mēs sagaidām, ka tiem būs ļoti pozitīva ietekme salīdzinājumā ar citiem izsoles konkurentiem. Citos gadījumos var tikt rādīta augstāka MPK; to var izraisīt reklāmas pozīcijas uzlabojumi vai paaugstināta konkurence ar citām reklāmām.
- Pašlaik šis atjauninājums ietekmē tikai meklēšanas reklāmas, kas redzamas Google meklēšanā.
Ieteikumi par paplašinājumu izmantošanu
Paplašinājumi palielina reklāmas lietderību un var uzlabot kampaņas veiktspēju. Tāpēc ir jāpievieno tādi paplašinājumi, kas ir saistīti ar tavu uzņēmējdarbības veidu un kampaņas mērķiem. Šie reklāmas ranga uzlabojumi ļaus mūsu sistēmai vēl labāk automātiski rādīt paplašinājumus kontekstā, kurā tie varētu sniegt vislielāko labumu.
Piemēram, iedomājies, ka kāda persona pilsētas centrā mobilajā ierīcē meklē frāzi “automašīnas remonts”. Šajā piemērā lietotājs visticamāk varētu noklikšķināt uz tavas reklāmas, lai zvanītu uz tālruņa numuru, vai pieskarties saitei, lai saņemtu norādījumus, kā nokļūt tavā servisā. Līdz ar to mēs tavā mobilās meklēšanas reklāmā varētu rādīt zvana un atrašanās vietas paplašinājumu kombināciju.
Savukārt tagad iedomājies, ka kāda persona piepilsētā savā klēpjdatorā meklē frāzi “automašīnas remonts”. Pieņemsim, ka tava reklāma šajā izsolē ir 3. pozīcijā virs dabiskajiem rezultātiem. Mēs varam rādīt tavu pārdevēja vērtējumu un vietņu saites, jo tā ir paplašinājumu kombinācija ar vislabāko veiktspēju un noderību, kādu varētu rādīt ar tavu reklāmu šajā konkrētajā izsolē un reklāmas pozīcijā.
Mēs vienmēr meklējam veidus, kā reklāmas padarīt piemērotākas lietotāja nodomiem un kontekstam. Pēc pārbaudēm vairāku mēnešu garumā mēs esam pārliecināti, ka šīs reklāmas ranga izmaiņas palīdzēs sasniegt šo mērķi, konsekventāk rādot lietotājiem vislietderīgāko paplašinājumu un formātu kombināciju.
Pievienoja: Laura Krasovska
Inside AdWords Latvia komanda
Saņem jaunumus savā epastā
Pieraksties RSS barotnei