Izcel klientiem vissvarīgāko informāciju ar jaunajiem norāžu paplašinājumiem.
2014. gada 15. sept.
Visu klēpjdatoru bezmaksas piegāde vai cenu atbilstības garantija viedtālruņiem — jo plašāka ir lietotājiem pieejamā informācija, jo labāk viņi var pieņemt lēmumus par pirkumu tiešsaistē. Tāpēc tiek ieviesti norāžu paplašinājumi. Tas ir papildu teksts, kurš tiek rādīts kopā ar tavām Google meklēšanas reklāmām un kurā ir izcelta konkrēta informācija par taviem produktiem un pakalpojumiem.
Vēstījuma pastiprināšana
Norādes potenciālajiem klientiem sniedz svarīgu informāciju, pirms viņi noklikšķina uz tavas reklāmas, un vienlaikus tās ir arī reklāmas rangu ietekmējošs faktors. Izmanto norādes, lai piesaistītu uzmanību svarīgai informācijai par produktu un ieguvumiem. Vari arī izcelt īpašus aspektus, kas tavu uzņēmumu atšķir no konkurentiem.
Norādes var arī efektīvi izmantot, kombinējot ar citiem reklāmu formātiem. Piemēram, ja jau izmanto vietņu saites ar tekstu “Sieviešu apģērbi” un “Mācību sākums”, izveido norādi “20% atlaide visām precēm vietnē”, lai pārliecinātu lietotājus noklikšķināt un veikt pirkumu. Ja izmanto zvanu paplašinājumus, vari arī izcelt informāciju “klientu atbalsts visu diennakti”, lai tavi klienti zinātu, ka viņi var zvanīt uz tavu uzņēmumu un saņemt palīdzību. Neatkarīgi no pieņemtā lēmuma norādēm ir jābūt mērķtiecīgām un atbilstošām.
Pirmās norādes izveide
Pārvaldīt un plānot norādes un veidot par tām pārskatus vari savā AdWords kontā cilnē Reklāmu paplašinājumi. Tā kā norādes var pievienot konta, kampaņas vai reklāmu kopas līmenī, vari sniegt vispārīgāku informāciju par saviem produktiem un pakalpojumiem konta vai kampaņas līmenī, bet detalizētāku informāciju — reklāmu kopas līmenī.
Piemēram, norādes “Īpašās atlaides” vai “Bezmaksas piegāde” pievieno kampaņām, kurās tiek izmantoti vispārīgāki atslēgvārdi — attiecīgi: lēti lidojumi vai apavi. Vari arī pievienot norādes ar informāciju par produktu reklāmu kopas līmenī, lai atbalstītu tādu konkrētāku atslēgvārdu lietojumu kā vīriešu apavi skriešanai vai kafijas automāti 12 porciju pagatavošanai.
Ņem vērā, ka norādēs nevar būt vairāk par 25 rakstzīmēm un kopā ar reklāmu tiks rādītas ne vairāk kā četras norādes. To rādīšana var arī tikt aktivizēta reizē ar citiem izsoles reklāmu formātiem.
Uzzini vairāk
Lai uzzinātu vairāk par norāžu izveidi un pārvaldīšanu, skati mūsu AdWords palīdzības centra rakstu.
Pievienoja: Laura Krasovska
Inside AdWords Latvia komanda
Saņem jaunumus savā epastā
Pieraksties RSS barotnei
Teksta reklāmas piemērs, kurā ir izcelti norāžu paplašinājumi
Norādes potenciālajiem klientiem sniedz svarīgu informāciju, pirms viņi noklikšķina uz tavas reklāmas, un vienlaikus tās ir arī reklāmas rangu ietekmējošs faktors. Izmanto norādes, lai piesaistītu uzmanību svarīgai informācijai par produktu un ieguvumiem. Vari arī izcelt īpašus aspektus, kas tavu uzņēmumu atšķir no konkurentiem.
“Izmantojot norāžu paplašinājumus, varējām mūsu klientiem pavēstīt, ka mūsu viesnīca piedāvā daudz vairāk par vienkāršu iespēju apmesties pie mums. Vairāki SPA, restorāni un sanāksmju telpas ir tikai neliela daļa no mūsu viesnīcas pievilcīgā piedāvājuma, par ko nevar uzzināt no tradicionālajām ieņēmumu veicināšanas kampaņām. Tikai mēnesi pēc norāžu paplašinājumu ieviešanas mūsu reklāmguvumu līmenis jau pieauga par 9%,” — Džeimss Herovers (James Harrower), meklēšanas resursu vecākais speciālists, uzņēmums Hilton Worldwide
Norādes var arī efektīvi izmantot, kombinējot ar citiem reklāmu formātiem. Piemēram, ja jau izmanto vietņu saites ar tekstu “Sieviešu apģērbi” un “Mācību sākums”, izveido norādi “20% atlaide visām precēm vietnē”, lai pārliecinātu lietotājus noklikšķināt un veikt pirkumu. Ja izmanto zvanu paplašinājumus, vari arī izcelt informāciju “klientu atbalsts visu diennakti”, lai tavi klienti zinātu, ka viņi var zvanīt uz tavu uzņēmumu un saņemt palīdzību. Neatkarīgi no pieņemtā lēmuma norādēm ir jābūt mērķtiecīgām un atbilstošām.
Pirmās norādes izveide
Pārvaldīt un plānot norādes un veidot par tām pārskatus vari savā AdWords kontā cilnē Reklāmu paplašinājumi. Tā kā norādes var pievienot konta, kampaņas vai reklāmu kopas līmenī, vari sniegt vispārīgāku informāciju par saviem produktiem un pakalpojumiem konta vai kampaņas līmenī, bet detalizētāku informāciju — reklāmu kopas līmenī.
Piemēram, norādes “Īpašās atlaides” vai “Bezmaksas piegāde” pievieno kampaņām, kurās tiek izmantoti vispārīgāki atslēgvārdi — attiecīgi: lēti lidojumi vai apavi. Vari arī pievienot norādes ar informāciju par produktu reklāmu kopas līmenī, lai atbalstītu tādu konkrētāku atslēgvārdu lietojumu kā vīriešu apavi skriešanai vai kafijas automāti 12 porciju pagatavošanai.
Ņem vērā, ka norādēs nevar būt vairāk par 25 rakstzīmēm un kopā ar reklāmu tiks rādītas ne vairāk kā četras norādes. To rādīšana var arī tikt aktivizēta reizē ar citiem izsoles reklāmu formātiem.
Lai uzzinātu vairāk par norāžu izveidi un pārvaldīšanu, skati mūsu AdWords palīdzības centra rakstu.
Pievienoja: Laura Krasovska
Inside AdWords Latvia komanda
Saņem jaunumus savā epastā
Pieraksties RSS barotnei